Close-up-of-male-hand-making-notes-in-office-1920x1281

Olyan cégek, vállalkozások, irodák, iskolák szerepelnek ügyfeleink között, melyek nem tudnak, vagy nem akarnak főállásban informatikai szakembert alkalmazni, ellenben igényelnek egy megbízható informatikai szakemberekből álló háttértámogatást.
Számos megfogalmazása létezik ennek a fajta tevékenységnek, úgy mint kiszervezett rendszergazda, kiszervezett informatika, kihelyezett rendszergazda, kihelyezett informatika, külsős rendszergazda, külsős informatikus és még hosszan sorolható lehetne.

Egy főállású rendszergazda alkalmazásával szemben az ilyen informatikai támogatásnakszámos előnye van, hiszen:

  • költségként elszámolható;
  • Ön nem marad informatikai ellátás nélkül, betegség, vagy szabadság miatt;
  • Ön valójában nem egy, hanem több informatikában jártas szakember tudását kapja meg;
  • több környezetben dolgozik párhuzamosan, így jó esetben már másutt találkozott az Önnél felmerülő igénnyel, problémával.

Támogatásunk jellege sokrétű, melyet a környezet, illetve a megrendelő igényei szerint választunk meg.
Így az eseti megbízástól a rendszeres karbantartásokon keresztül a teljes munkaidős rendszergazdai felügyeletig állunk megbízóink rendelkezésére.

Csökkentve a hiba bejelentése és elhárításának megkezdése közötti időt, kollégáink távadminisztrációs, valamint telefonos segítségnyújtással kezdenek meg, vagy hárítanak el egy hibát, illetve oldanak meg egy feladatot.
Természetesen amennyiben a hiba jellege megköveteli, kollégáink a lehető leghamarább személyesen is megjelennek ügyfelünknél.

Forduljon hozzánk bizalommal: előre egyeztetett időpontban felkeressük Önt, meghallgatjuk az igényeit és felmérjük a jelenlegi informatikai környezetét. Ezt követően ajánlatot teszünk a rendszer kiépítésére, korszerűsítésére, üzemeltetésére – az Ön igényeitől függően. Ezzel kapcsolatosan Önnek semmilyen kötelezettsége vagy költsége nem jelentkezik.

© 2016 Info Station Kft. Minden jog fenntartva